سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :33
کل بازدید :66246
تعداد کل یاداشته ها : 569
103/2/30
8:52 ص

مرد ثروتمند انگلیس. - ثروت کنونی مستربین حول حوش 60 میلیون پوند است و او یکی از
ثروتمندترین مردهای انگلستان به شمار می رود .

مستر بین و همسرش در عروسی نوه ملکه انگلیس


  
  

اعترافات تلخ و تکان دهنده پدری که 24 سال دخترش را آزار داد

خبرگزاری فارس: پلیس اتریش اعلام کرد پدر 73 ساله در حالی به زندانی کردن دخترش برای 24 سال و به دنیا آوردن 7 بچه از دخترش اعتراف کرد که بچه‌هایی که به همراه مادرشان در زیر‌زمین خانه زندانی بوده‌اند هیچ‌گاه نور خورشید را ندیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتدپرس از آمستتن اتریش، اتاق محل زندانی کردن دختر هیچ‌گونه پنجره‌ای نداشته و با یک سیستم ورودی الکترونیکی بدون کلید محافظت می‌شده است.
به گفته مقامات یکی از ‌کودکان در بدو تولد جان خود را از دست داده است و توسط پدر در نزدیکی این خانه که در میان اتریشی‌ها به خانه وحشت معروف شده، سوزانده شده است. متهم مالک این ساختمان خاکستری رنگ بوده که در آن‌جا با خانواده‌اش زندگی می‌کرده و سایر واحدهای آن را هم به اقوامش اجاره داده بوده است.
مردم اتریش در حالی که هنوز هم در شوک سال 2006 ربایش یک دختر 10 ساله و 8 سال حبس او به سر می‌برند متعجب هستند که این جنایت چگونه سال‌های سال فاش نشده است.
سئوالات زیادی در این‌باره باقی است که چگونه متهم با نام "جوزف فریتزل " 73 ساله همه همسایگان، اقوام، مقامات اجتماعی و پلیس را در این مدت طولانی گمراه کرده است.
"فریتزل " در حال حاضر در بازداشت موقت به سر برده و در صورت محکوم شدن مجازاتی تا حداکثر 15 سال حبس در انتظار اوست. این مجازات برای سنگین تر شدن جرم ارتکابی در اتریش یعنی تجاوز در نظر گرفته می‌شود. پلیس، دوشنبه و پس از این‌که هویت متهم توسط اکثر رسانه‌ها در سطح اروپا و جهان فاش شده بود نام و عکس "فریتزل " را در کنفرانسی خبری منتشر کرد.
"فریتزل " در سال 1935 متولد شده و در زمان حمله نازی‌ها به اتریش پیش از جنگ جهانی دوم یک کودک بوده است. دختر او هم اکنون 42 ساله دارد و از 19 سالگی در سلولی که در زیر ساختمان ساخته شده بود، زندانی شده است.
"فرانس فولتزر " رئیس اداره امور جنایی اتریش گفت: " وی به زندانی کردن دخترش در سلول و تجاوز جنسی مداوم به وی و 7 بار بچه‌دار شدن از دخترش اعتراف کرده است. "
پلیس اعلام کرده که یکی از کودک‌ها بعد از تولد در سال 1996 درگذشته است و 6 کودک باقی‌مانده 3 دختر و 3 پسر هستند که کوچک‌ترین آن‌ها 5 سال دارد و بزرگ‌ترین بچه 19 ساله است.
پلیس در حال تحقیق در این‌باره است که چگونه قربانیان سال‌ها در ساختمان پنهان بوده‌اند و هیچ کس در این شهر 23 هزار نفری متوجه حضور آن‌ها در زیرزمین نشده است. به گفته "فولتزر " متهم همه کس از جمله "رزمری " همسرش را گول زده است و این در حالی است که "فریتزل " دارای 7 فرزند دیگر از "رزمری " هم است.
به گفته مقامات 3 نفر از بچه‌ها که 19، 18 و 5 ساله هستند تا‌ چند روز پیش که آزاد شدند نور خورشید را ندیده بودند. پلیس معتقد است که "فریتزل " به تنهایی عمل کرده است اما از تمام مردم خواسته که اگر کسی اطلاعاتی را در این‌باره دارد به پلیس مراجعه کند.
"الیزابت " دختر متهم از سال 1984 ناپدید شده بود و پدرش به همه اعلام کرده بود که وی وارد فرقه جدیدی شده و خانواده‌اش را ترک کرده است. وی سرانجام پس از 24 سال ‌شنبه توسط پلیس پیدا شد.
‌مقامات اعلام کردند که "الیزابت " و بچه‌هایش در مکانی نامعلوم تحت مراقبت‌های روانی قرار دارند و پسر 5 ساله وی بسیار خوشحال به نظر می‌رسد.


  
  
<   <<   76   77   78   79   80   >>   >